Thursday, June 13, 2019

【逆權世代】其實好心酸……


「喂!我哋出嚟,我哋一齊出嚟!」 天馬公園坐我後面嘅三個師奶其中一個講電話。
「我21歲嘅大仔尋晚執嘢,準備出嚟!我只有叫佢小心啲!」二師奶
「我嘅仔仲係細,如果佢大個咗話要衝,我會同佢一齊衝!」三師奶

聽罷其實好心酸……

我同佢哋講,我上晝喺呢度都見到三個畢業生,佢哋以前都係乖乖仔,見多咗世面,知道咩叫做社會,咩叫做啱同唔啱!

除咗舊生,喺咁多人當中,仲見到兩位舊同事。彩記好嘢!


我聽到前線衝緊嘅人話要哮喘藥。其實都好悲哀!……

撤退到摩天輪

唯有扮買飛入去玩摩天輪。啲速龍隊係咁追過嚟,但係佢哋唔敢衝擊大陸人。

「我哋要提早收工喇!」
「點解嘅?唔係收11點咩?」
「因為警方都想我哋今日早啲收工。」
「唔怪得頭先見到咁多警察衝過嚟!」
「係呀!其實今朝我未返工嘅時候,我都有出到嚟!」


去到德輔道中,又放催淚彈!又要走!

佢哋放催淚彈,放到癲咗!

我最大嘅感受就係,原來香港有咁多年青人。如果政府肯定聽103萬市民出嚟遊行嘅意見,撤回修例,就唔使搞到今日咁!



0 意見:

我的日記存檔

Pages