Wednesday, June 24, 2009

一早禍左,無得搞。


幾天前去看中醫,各人排排坐在細小的大堂,聽到一太太向執藥阿姐高談她兒子的一件懸疑事:

日得個仔屋企,玩緊遊戲機,手提隻。
樓上個仔又想落玩,我不嬲好開放,歡迎阿仔D朋友一齊玩。
玩完之後,仔話唔見左部機。
屋企無其他人,唔佢,重有邊個。
我個仔好單純,唔相信朋友仔左。
佢最傷心唔見左部機,唔比人出賣,佢真好單純。
個仔第一次比人出賣。
我後來有問過樓上個靚仔有無過,佢話無,我話我比幾日時間,隨時翻出,無問題。
你知喇!細路仔一時貪便宜,做錯事,很平常。
點知佢阿媽之後仲打電話比我,話我恐嚇佢個仔,你話喇,咁既家長都有。
我禁著我老公乍,你知啦,佢D男人,又差人,驚佢攪禍件事。

不知這太太平時如何處理她自己孩子犯錯,但她處理這事說:'我比幾日時間,隨時翻出,無問題。' 果然有料到。世界無左女人,不知點算。女人萬歲!

有這位太太在,佢老公應該唔會攪禍件事。但是,星期日,是差佬日,希望佢老公同班同僚遊行唔會攪禍件事。其實,件事一早禍左,遊行不得民心,特別是當警察跟消防等高危一族放在一起比較,差人福利贏晒。件事一早禍左,無得搞。

話說回來,還有四日,我認為曾蔭權總有計謀要警員收手不遊行,一切影響他民望及於京大人印象的事,通通掃開。星期日,不是差佬日。

0 意見:

我的日記存檔

Pages