Thursday, April 5, 2018

以下是我在fb曾經出過的舊文,也貼在這裏大家分享😎

最近見到一條題:基督徒可以賭博嗎?買六合彩同埋打麻雀可以嗎?

賭博係行為。 唔好講到咁廣義,人生就係賭博, 淨係講香港人最鍾意嘅買股票。買股票本身就肯定係賭博,買樓收租應該都算係賭博。 因為我相信冇一個人希望高買低賣 , 買樓自住都走唔出呢個金律! 除非你真係唔介意高買自住,低價放樓。講到呢到,應該有唔少人反對...... 問題核心應該係貪心。

貪心係心態。希望自己飛黃騰算唔算貪心?希望自己嘅仔女成為神童算唔算貪心?當然算。希望自己事業成功但無足夠能力,仍耗盡心力,不顧身心向上爬,搏一鋪,算唔算貪心? 希望自己嘅仔女入名校,而佢哋又唔夠能力,仍耗盡心思,搬去名校區, 報讀慕道班入教,搏一鋪,算唔算貪心?呢啲心態喺你我身邊經常出現,貌似正常......

有說以小搏大先至唔應該,其他無所謂,唔屬於賭博。我認為有點自欺欺人。 我認為最緊要係認真自我反省,接受自己嘅貪心,接受人性,撇除一啲不必要同埋不合比例嘅貪心,就已經足夠。

天主教傳統講得好,信仰係走向聖化嘅旅途,唔好只著眼於一時一刻,要繼續努力,不斷反省,學會做人。

0 意見:

我的日記存檔

Pages