Saturday, April 14, 2018

跌跌碰碰地成長


我只係教過男校,未教過男女校,同埋女校。今次代課教女校,開初有啲好奇女校嘅學習情況係點樣樣🤔。 喺中三堂上有個同學擘大雙腳,仲要un un腳! 「你好似擔住支煙嗰啲豬肉佬咁樣un腳,唔該斯文啲!」 我語重心長同佢講。「豬肉切割員萬歲!」佢舉起右手🙋,用好輕鬆嘅語氣大聲講。無語......🤦

喺牛頭角街市隔離嘅地踎飛髮舖剪髮,阿姐邊剪邊喺我耳邊用超過90分貝嘅音量聲喊叫:「晴晴,唔好亂咁跑,坐喺度,唔係我就打死你!」 過咗一陣,晴晴走咗過嚟阿姐後面,同阿姐講:「我打返你就真!打你打你......」係嗰個時候,阿姐係揸住把剃刀喺我耳邊,我真係有啲驚囉😰

嚟到商場,見到有個後生仔企喺間舖頭入面整理眉毛,兩個店員服侍......

突然感覺到呢個世界好陌生😌 應該係話,呢個世界可能覺得我好陌生😅 每個人都係跌跌碰碰咁樣成長,成長後,就好快忘記嗰啲跌跌碰碰 係幾咁寶貴,幾咁值得回味😊

0 意見:

我的日記存檔

Pages