Thursday, April 19, 2018

壓力+鼓勵=成長


獨自去茶餐廳食飯,坐正喺收碗碟盤嘅對面,茶餐廳阿姐好大力咁將啲碗碟飛入去個盤度,刺耳非常😒我同阿姐眼神對視咗三秒鐘😡 唔好誤會,唔係圖中呢個兇神惡煞嘅阿姐,另外一個阿姐先至係主角。我心諗,點樣對付佢好呢😕第二round,呀姐又嚟擺碗碟,佢今次細聲咗一啲,我對佢微笑,畀多個手指公佢讚好👍佢之後就好溫柔咁對待啲碗碟🤣。 正所謂一啖砂糖一啖屎,原來好有效😎

食完飯嘅第一堂係音樂堂,班主任幫學生點咗名之後,陸陸續續去到音樂室,用咗成8分鐘😤仲有學生未到😖我同同學講,最後入嚟嘅同學要唱歌🙃最後到嘅同學唔敢唱,我問全班同學,反對佢唱嘅請舉手🙋結果零票。佢好似好大壓力,都係唔敢唱😄跟住我同佢講,安sir今日生日喎,唱首生日歌嚟聽下😉喺同學掌聲鼓勵下,佢終於帶動全班用韓文唱咗首生日歌😍

原來壓力加埋鼓勵係可以有成長㗎😏


1 意見:

貓貓 said...

你用嘅方法行得通喎

我的日記存檔

Pages