Thursday, March 29, 2018

生命有得補習㗎

今日分別同四個學生補習通識同埋生命教育,攰! 之後仍然去游咗20個直池。以前一日上七堂,依然鬥志旺盛,而家直係年紀大😅 原來,一對一嘅生命教育真係唔容易,好費神,捉住每句說話,無個眼神,畀適當嘅回應同埋引導。
有人問,生命教育都要補習? 係呀!要㗎。自從教書以來,再加上同咗幾個中一學生補習通識, 發覺每個學生同埋每個家庭都有佢自己嘅問題!開始發覺我需要為初中生做一個有關德育及生命教育(我嘅強項同埋本行😉)嘅課程,係一個補習課程,相信市面上應該仲未有😄。我覺得家長花時間花金錢喺學科係需要嘅,但係唔好忽略更重要嘅,就係佢哋嘅個人成長,因為係會直接影響佢哋嘅學習同埋將來嘅人生。
我希望能夠將我嘅人生經驗傳授畀佢哋,同佢哋分享😄
詳見「生命補習:做個有血有肉的人一文

0 意見:

我的日記存檔

Pages